Pytania i odpowiedzi
  1. Czy wysyłka szkła jest bezpieczna?

Tak, oczywiście. Specjalizujemy się w wysyłce szklanych produktów od ponad 11 lat, a nasze doświadczenie sprawia, że możemy je Państwu bezpiecznie wysyłać. Każdy produkt jest przez nas starannie sprawdzony przed wysyłką i zapakowany w taki sposób, aby dotarł do Państwa bez uszkodzeń. Bardzo nam na tym zależy, dlatego każdy nasz produkt sprawdzony przy kurierze objęty jest naszą

GWARANCJĄ PRAWIDŁOWEGO DOSTARCZENIA

co oznacza, że jeśli którykolwiek z naszych produktów dotrze do Państwa uszkodzony to my za to odpowiadamy, a Państwo otrzymają od nas drugi taki sam produkt bez ponoszenia żadnych kosztów i z gratisową wysyłką!

 

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Wszystkie nasze paczki wysyłane są w 24-48 godzin roboczych od momentu otrzymania zamówienia lub daty wpływu środków na nasz rachunek bankowy. Więcej informacji można sprawdzić na stronie: https://inter-deco.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4

 

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie inter-deco.pl?

Zamówienie w naszej firmie można złożyć na kilka sposobów:

- bezpośrednio przez stronę www.inter-deco.pl dodając produkty do koszyka

- telefonicznie, dzwoniąc pod numer : 52 5153220 lub 661640505

- mailowo, pisząc na adres : biuro@inter-deco.pl

 

  1. W jaki sposób realizowana jest wysyłka i jakie są koszty dostawy?

Wysyłkę realizujemy kurierem, do paczkomatu lub do punktów odbioru RUCH. Dokładne koszty dostawy można sprawdzić na stronie:

Towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

 

  1. Jak mogę zapłacić?

Zapłacić można na kilka sposobów. Bezpośrednio przelewem na nasz rachunek bankowy, za pośrednictwem bezpiecznych płatności online lub przy odbiorze. Dokładny opis wszystkich rodzajów płatności można znaleźć na stronie : https://inter-deco.pl/pl/i/Formy-platnosci/10

 

  1. Dokonałem zakupu, czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i przekazane kurierowi.

 

  1. Dokonałem dwóch zamówień czy mogę je połączyć, aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i przekazane kurierowi. Z reguły sami zauważamy takie sytuacje i kontaktujemy się z pytaniem czy połączyć zamówienia, ale dla pewności mogą Państwo poinformować nas o  tym.

 

  1. Zamówiony kolor nie pasuje mi do wnętrza czy mogę go wymienić na inny?

Tak, towar można wymienić na inny, ale w tej sytuacji trzeba będzie zapłacić za koszty wysyłki.

 

  1. Mam inne pytanie, jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu

Zapraszamy do kontaktu:

telefonicznego : 52 5153220 lub 661640505

mailowego: biuro@inter-deco.pl

poprzez formularz kontaktowy na stronie: https://inter-deco.pl/pl/contact

 

  1. Mam pytanie o zakup hurtowy, chciałbym otrzymać ofertę, jak mam się skontaktować?

W sprawie otrzymania dostępu do cennika hurtowego prosimy o kontakt na adres: biuro@inter-deco.pl

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numer : 603542734


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium