Wersje językowe
Promocje
Szklana zielona miseczka - szkło artystyczne
Szklana zielona miseczka - szkło artystyczne
59,00 zł 52,00 zł
szt
Szklany zielony wazon na kwiaty - Szkło artystyczne
Szklany zielony wazon na kwiaty - Szkło artystyczne
49,00 zł 43,00 zł
szt
Dzbanek Awangarda NV do wody soku lemoniady 1,5L
Dzbanek Awangarda NV do wody soku lemoniady 1,5L
69,00 zł 59,00 zł
szt
Nowoczesna karafka z korkiem wrzosowym
Nowoczesna karafka z korkiem wrzosowym
85,00 zł 74,00 zł
szt
Wazon - Donica Kolor II czerwony
Wazon - Donica Kolor II czerwony
45,00 zł 39,00 zł
szt
Wrzosowy wazonik - szkło artystyczne
Wrzosowy wazonik - szkło artystyczne
24,00 zł 22,00 zł
szt
Luksusowy wazon z grubego szkła
Luksusowy wazon z grubego szkła
124,00 zł 109,00 zł
szt
Luksusowy wazon z otworem 31cm
Luksusowy wazon z otworem 31cm
154,00 zł 139,00 zł
szt
Wysoki kwadratowy wazon 40cm - czarny
Wysoki kwadratowy wazon 40cm - czarny
79,00 zł 65,00 zł
Produkt dnia
Wazon kremowy - Szkło artystyczne
Wazon kremowy - Szkło artystyczne
69,00 zł
szt
Pytania i odpowiedzi
  1. Czy wysyłka szkła jest bezpieczna?

Tak, oczywiście. Specjalizujemy się w wysyłce szklanych produktów od ponad 11 lat, a nasze doświadczenie sprawia, że możemy je Państwu bezpiecznie wysyłać. Każdy produkt jest przez nas starannie sprawdzony przed wysyłką i zapakowany w taki sposób, aby dotarł do Państwa bez uszkodzeń. Bardzo nam na tym zależy, dlatego każdy nasz produkt sprawdzony przy kurierze objęty jest naszą

GWARANCJĄ PRAWIDŁOWEGO DOSTARCZENIA

co oznacza, że jeśli którykolwiek z naszych produktów dotrze do Państwa uszkodzony, to my za to odpowiadamy, a Państwo otrzymają od nas drugi taki sam produkt bez ponoszenia żadnych kosztów i z gratisową wysyłką!

 

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Wszystkie nasze paczki wysyłane są w 24-48 godzin roboczych od momentu otrzymania zamówienia lub daty wpływu środków na nasz rachunek bankowy. Więcej informacji można sprawdzić na stronie: https://inter-deco.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4

 

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie inter-deco.pl?

Zamówienie w naszej firmie można złożyć na kilka sposobów:

- bezpośrednio przez stronę www.inter-deco.pl dodając produkty do koszyka

- telefonicznie, dzwoniąc pod numer: 661640505

- e-mailowo, pisząc na adres: biuro@inter-deco.pl

 

  1. W jaki sposób realizowana jest wysyłka i jakie są koszty dostawy?

Wysyłkę realizujemy kurierem, do paczkomatu lub do punktów odbioru RUCH. Dokładne koszty dostawy można sprawdzić na stronie: https://inter-deco.pl/czas-i-koszty-dostawy

Towar można odebrać także osobiście, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

 

  1. Jak mogę zapłacić?

Zapłacić można na kilka sposobów. Bezpośrednio przelewem na nasz rachunek bankowy, za pośrednictwem bezpiecznych płatności online lub przy odbiorze. Dokładny opis wszystkich rodzajów płatności można znaleźć na stronie: https://inter-deco.pl/pl/i/Formy-platnosci/10

 

  1. Dokonałem zakupu, czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i przekazane kurierowi.

 

  1. Dokonałem dwóch zamówień czy mogę je połączyć, aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane i przekazane kurierowi. Z reguły sami zauważamy takie sytuacje i kontaktujemy się z pytaniem, czy połączyć zamówienia, ale dla pewności mogą Państwo poinformować nas o  tym.

 

  1. Zamówiony kolor nie pasuje mi do wnętrza czy mogę go wymienić na inny?

Tak, towar można wymienić na inny, ale w tej sytuacji trzeba będzie zapłacić za koszty wysyłki.

 

  1. Mam inne pytanie, jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?

Zapraszamy do kontaktu:

telefonicznego : 661640505

mailowego: biuro@inter-deco.pl

poprzez formularz kontaktowy na stronie: https://inter-deco.pl/pl/contact

 

  1. Mam pytanie o zakup hurtowy, chciałbym otrzymać ofertę, jak mam się skontaktować?

W sprawie otrzymania dostępu do cennika hurtowego prosimy o kontakt na adres: biuro@inter-deco.pl

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numer: 603542734


 

Gwarancja prawidłowego dostarczenia

Dbamy o Wasze przesyłki !

Zależy nam na tym, abyście byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie oraz na tym, aby paczki docierały do Was w całości,

dlatego, jeśli cokolwiek wydarzy się w transporcie, to nie musicie się o nic martwić,

bo macie naszą GWARANCJĘ PRAWIDŁOWEGO DOSTARCZENIA,

co oznacza, że to my odpowiadamy za produkt!

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium